Brakujące klocki - instrukcja

Jeśli w pudełku, które otrzymałeś od nas brakuje jakiegokolwiek klocka, fakt ten należy niezwłocznie zgłosić do naszej firmy aby wszcząć procedurę reklamacyjną lub można za pośrednictwem oficjalnej strony lego zamówić brakujące elementy. Procedura ta oczywiście jest bezpłatna, ale może być zastosowana jedynie do pojedyńczych elementów, które mogły zostać pominięte w procesie fabrycznego pakowania. Szansa na brak większej ilości klocków w zestawie jest minimalna ze względu na wdrożony w firmie LEGO system ważenia wychodzących z linii pakujących zestawów.

Oczywiście w przypadku reklamacji u nas dołożymy wszelkich starań aby brakujące elementy trafiły jak najszybciej do Państwa, jednakże zachęcamy do samodzielnego wypełnienia formularza na stronie LEGO co przyspieszy na pewno cały proces i sprawi, że klocki trafią do Państwa bezpośrednio z pomięciem czasu na nasze pośrednictwo. Dla osób, które zdecydują się na samodzielne zgłoszenie na stronie lego.com przygotowaliśmy krótki poradnik jak prawidłowo wypełnić formularz.

Aby wypełnić formularz należy wejść na oficjalną stronę firmy LEGO - www.lego.pl 
Na dole strony w jej stopce prosimy kliknąć na sekcję Obsługa klienta


Na nowo otwartej stronie prosimy w jej dolnej części wybrać link Bricks & Pieces. Od tej pory strona będzie wyświetlana w języku angielskim.


W pierwszym kroku wybieramy nasz wiek oraz kraj pochodzenia - domyślnie powinna być wybrana Polska. Zatwierdzamy wybór przyciskiem Next.


W kroku 2-gim należy wskazać powód reklamacji - wybieramy opcję My new set has missing piece.


W kroku kolejnym wpisujemy 4 lub 5 cyfrowy numer zestawu i klikamy Go.


Krok kolejny to już wybór konkretnych klocków, które znajdują się w zestawie. Jeśli na pierwszym ekranie nie ma klocków, których szukamy możemy powiększyć listę przyciskiem More na dole ekranu. Klocki do zamówienia dokładamy klikając Add to list.


To co zamawiamy pojawi się po prawej stronie na górze strony w formie koszyka. Możemy tam także zmienić ilość klocków jednego rodzaju. Po dodaniu wszystkich brakujących elementów przechodzimy do kolejnego kroku klikając Checkout.


W kroku przedostatnim wpisujemy adres na jaki mają byćwysłane elementy.


Ostatnim krokiem jest potwierdzenie wszystkich danych i zatwierdzenie zamówienia przyciskiem Confirm and send request.


Po wysłaniu formularza na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie, a po kilku dniach jeśli LEGO nie uzna reklamacji za nieuzasadnioną (np. w przypadku próby zamówienia zbyt dużej ilości klocków lub całej minifigurki) list z brakującymi elementami pojawi się w Państwa skrzynce pocztowej. Dodatkowo informujemy, że mimo iż strona jest w języku angielskim, kontaktować się z Państwem w przypadku jakiś problemów będą pracownicy LEGO Polska.

W przypadku problemów z reklamacją lub jakichkolwiek wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.
ExtraKlocki.pl


W naszej ofercie znajdziesz zabawki firm:

LEGO®
MATTEL
Spin Master
Playmobil
FISHER PRICE
HASBRO
EPOCH
DUMEL
EPEE
TREFL
Clementoni
MGA
SIMBA
TOMY
Coriex
TM TOYS
MEGA BLOKS
COBI
2017 YellowHead, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Ta strona wykorzystuje pliki Cookies. Pozostanie na tej stronie powoduje akceptację tego faktu. Więcej o Cookies mogą Państwo przeczytać tutaj