Pomoc

  1. Czy jest możliwość odbioru zakupu w siedzibie firmy ExtraKlocki.pl ?
    Odbiór osobisty jest możliwy w sklepie YellowHead przy ul Armii Krajowej 32a (I piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00. W soboty zapraszamy od 10:00 - 14:00.

    W przypadku zamówień przez internet, prosimy oczekiwać na maila informującego o przygotowaniu zestawów do odbioru.

  2. Jakie są koszty dostawy paczki ?
    Koszty dostawy zależą od rodzaju dostawy i metod płatności. Zapraszamy do części strony poświęconej dostawom i płatnościom.

  3. Jakie są formy płatności za zakupiony towar ?
    W sklepie oferowane są 3 metody płatności: Szybkie płatności/Karta kredytowa oraz płatność przy odbiorze.

  4. Czy oferują Państwo rabaty dla stałych Klientów ?
    Oczywiście - zachęcamy do zapoznania się naszym Programem lojalnościowym

  5. Jaki jest termin realizacji zamówienia ?
    Towar dostępny w magazynie jest wysyłany w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia płatności (lub złożenia zamówienia dla formy pobraniowej). Towar dostępny u dystrybutorów jest wysyłany w ciągu 3-5 dni o ile będzie on nadal dostępny. W przypadku braku dostępności Klient zostanie powiadomiony o tym fakcie telefonicznie.

  6. Czy mogę dokonać poprawki w zamówieniu lub dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia ?
    Zmiany w zamówieniu należy dokonywać w dniu złożenia do godziny 14, lub go godziny 8 dnia następnego w przypadku zamówienia po godzinie 18 za pomocą maila lub telefonicznie pod numerem 42 233 53 46

  7. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych ?
    Należy zalogować się na swoje konto i w zakładce Moje konto/Moje dane nanieść odpowiednie zmiany

  8. Czy mogę oddać zakupiony produkt ?
    Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie czternastudni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Szczegóły zwrotu towaru znajdą Państwo w Regulaminie.

  9. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar ?
    Pieniądze za zwrócony towar są przelewane na rachunek z którego nastąpiła płatność w ciągu 14 dni. W przypadku płatności za pobraniem lub gotówką forma zwrotu jest każdorazowo ustalana z Klientem

  10. Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego ?
    Nie - towar należy zwrócić i złożyć kolejne zamówienie.

  11. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta ?
    Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.

  12. Nie mogę złożyć zamówienia w serwisie ponieważ nie posiadam loginu i hasła.
    Aby dokonać zakupu w sklepie ExtraKlocki.pl nie jest wymagana rejestracja. Można po prostu podać dane do wysyłki. Zachęcamy jednak do rejestracji - pozwala to na korzystanie z atrakcyjnego Programu Lojalnościowego.

  13. Czy przeprowadzone zakupy w serwisie ExtraKlocki.pl są bezpieczne ?
    Tak, połączenie w których podają Państwo swoje dane osobowe są szyfrowane, a dane dostępowe są trzymane w naszej bazie danych w formie zaszyfrowanej. Także płatności kartą kredytową odbywają się poprzez połączenie szyfrowane.

  14. Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić ?
    Prosimy najpierw skorzystać z opcji przypomnienia hasła. Jeśli to nie przyniesie skutku, prosimy o kontakt z BOK.

  15. Czy mogę wycofać złożone zamówienie ?
    Zamówienie można anulować tylko do momentu nadania.

  16. Czy w ceny wliczony jest podatek VAT ?
    Tak wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto.

  17. Czy można dokonywać zamówień w sklepie ExtraKlocki w kawiarence internetowej ?
    Tak, ale zalecamy wylogowanie się po złożeniu zamówienia.

  18. Co mam zrobić, jeśli realizacja mojego zamówienia opóźnia się ?
    Każdy etap zamówienia jest monitowany za pomocą maila. Dodatkowo informacja o wysłaniu zamówienia jest wysyłana na podany numer telefonu komórkowego w formie SMSa. Jeśli jednak wysyłka zamówienia wykracza poza podane wyżej ramy czasowe zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego z BOK.

  19. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent ?
    Nie zapewniamy pakowania paczek w formie ozdobnej, ale na życzenie Klienta możemy wysłać towar przedpłacony na inny adres. Wystarczy go podać składając zamówienie.

  20. Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony ?
    Takie sytuacje praktycznie się nie zdarzają, dlatego, ze każda zabawka jest przez nas bardzo dokładnie i bezpiecznie pakowana. Jeśli jednak paczka przyjdzie uszkodzona, zalecamy spisać protokół uszkodzenia w obecności kuriera. Proszę pamiętać, że przesyłkę już opłaconą mogą Państwo otworzyć po pokwitowaniu w obecności kuriera i dokonać oględzin towaru. Oczywiście należy ten fakt zgłosić do naszej firmy. Nasz pracownik dołoży wszelkich starań, aby jak najszybciej wymienić uszkodzoną zabawkę na pełnowartościową rzecz.
     
  21. Jak postępować, jeśli w zamówionym zestawie brakuje elementów ?
    Fakt ten należy zgłosić do nas celem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej. Czasami zdarza się (choć bardzo rzadko), że w procesie pakowania pewne elementy nie znajdą się w pudełku. LEGO wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów uruchomiło specjalną stronę na której te elementy można samodzielnie zamówić do czego namawiamy, bo znacząco skraca to czas oczekiwania na brakujące klocki - a wiemy że dla dzieci czas płynie zdecydowanie szybciej :). Aby ułatwić Państwu samodzielne zamówienie brakujących elementów przygotowaliśmy specjalny Poradnik.



W naszej ofercie znajdziesz zabawki firm:

2017 YellowHead, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Ta strona wykorzystuje pliki Cookies. Pozostanie na tej stronie powoduje akceptację tego faktu. Więcej o Cookies mogą Państwo przeczytać tutaj