Czy jest możliwość odbioru zakupu w siedzibie firmy ExtraKlocki.pl ? Odbiór osobisty jest możliwy w sklepie YellowHead przy ul. Karolewskiej 25 w Łodzi wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu odbioru.
Jakie są koszty dostawy paczki ? Koszty dostawy zależą od rodzaju dostawy i metod płatności. Zapraszamy do części strony poświęconej dostawom i płatnościom.
Jakie są formy płatności za zakupiony towar ? W sklepie oferowane są 3 metody płatności: Szybkie płatności/Karta kredytowa oraz płatność przy odbiorze.
Czy oferują Państwo rabaty dla stałych Klientów ? Oczywiście - zachęcamy do zapoznania się naszym Programem lojalnościowym
Jaki jest termin realizacji zamówienia ? Towar dostępny w magazynie jest wysyłany w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia płatności (lub złożenia zamówienia dla formy pobraniowej). Towar dostępny u dystrybutorów jest wysyłany w ciągu 3-5 dni o ile będzie on nadal dostępny. W przypadku braku dostępności Klient zostanie powiadomiony o tym fakcie telefonicznie.
Czy mogę dokonać poprawki w zamówieniu lub dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia ? Zmiany w zamówieniu należy dokonywać w dniu złożenia do godziny 14, lub go godziny 8 dnia następnego w przypadku zamówienia po godzinie 18 za pomocą maila lub telefonicznie pod numerem 42 233 53 46
W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych ? Należy zalogować się na swoje konto i w zakładce Moje konto/Moje dane nanieść odpowiednie zmiany
Czy mogę oddać zakupiony produkt ? Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie czternastudni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Szczegóły zwrotu towaru znajdą Państwo w Regulaminie.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar ? Pieniądze za zwrócony towar są przelewane na rachunek z którego nastąpiła płatność w ciągu 14 dni. W przypadku płatności za pobraniem lub gotówką forma zwrotu jest każdorazowo ustalana z Klientem
Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego ? Nie - towar należy zwrócić i złożyć kolejne zamówienie.
W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta ? Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
Nie mogę złożyć zamówienia w serwisie ponieważ nie posiadam loginu i hasła. Aby dokonać zakupu w sklepie ExtraKlocki.pl nie jest wymagana rejestracja. Można po prostu podać dane do wysyłki. Zachęcamy jednak do rejestracji - pozwala to na korzystanie z atrakcyjnego Programu Lojalnościowego.
Czy przeprowadzone zakupy w serwisie ExtraKlocki.pl są bezpieczne ? Tak, połączenie w których podają Państwo swoje dane osobowe są szyfrowane, a dane dostępowe są trzymane w naszej bazie danych w formie zaszyfrowanej. Także płatności kartą kredytową odbywają się poprzez połączenie szyfrowane.
Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić ? Prosimy najpierw skorzystać z opcji przypomnienia hasła. Jeśli to nie przyniesie skutku, prosimy o kontakt z BOK.
Czy mogę wycofać złożone zamówienie ? Zamówienie można anulować tylko do momentu nadania.
Czy w ceny wliczony jest podatek VAT ? Tak wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto.
Czy można dokonywać zamówień w sklepie ExtraKlocki w kawiarence internetowej ? Tak, ale zalecamy wylogowanie się po złożeniu zamówienia.
Co mam zrobić, jeśli realizacja mojego zamówienia opóźnia się ? Każdy etap zamówienia jest monitowany za pomocą maila. Dodatkowo informacja o wysłaniu zamówienia jest wysyłana na podany numer telefonu komórkowego w formie SMSa. Jeśli jednak wysyłka zamówienia wykracza poza podane wyżej ramy czasowe zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego z BOK.
Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent ? Nie zapewniamy pakowania paczek w formie ozdobnej, ale na życzenie Klienta możemy wysłać towar przedpłacony na inny adres. Wystarczy go podać składając zamówienie.
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony ? Takie sytuacje praktycznie się nie zdarzają, dlatego, ze każda zabawka jest przez nas bardzo dokładnie i bezpiecznie pakowana. Jeśli jednak paczka przyjdzie uszkodzona, zalecamy spisać protokół uszkodzenia w obecności kuriera. Proszę pamiętać, że przesyłkę już opłaconą mogą Państwo otworzyć po pokwitowaniu w obecności kuriera i dokonać oględzin towaru. Oczywiście należy ten fakt zgłosić do naszej firmy. Nasz pracownik dołoży wszelkich starań, aby jak najszybciej wymienić uszkodzoną zabawkę na pełnowartościową rzecz.
Jak postępować, jeśli w zamówionym zestawie brakuje elementów ? Fakt ten należy zgłosić do nas celem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej. Czasami zdarza się (choć bardzo rzadko), że w procesie pakowania pewne elementy nie znajdą się w pudełku. LEGO wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów uruchomiło specjalną stronę na której te elementy można samodzielnie zamówić do czego namawiamy, bo znacząco skraca to czas oczekiwania na brakujące klocki - a wiemy że dla dzieci czas płynie zdecydowanie szybciej :). Aby ułatwić Państwu samodzielne zamówienie brakujących elementów przygotowaliśmy specjalny Poradnik.
W naszej ofercie znajdziesz zabawki firm:
2022 YellowHead, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Ta strona wykorzystuje pliki Cookies. Pozostanie na tej stronie powoduje akceptację tego faktu. Więcej o Cookies mogą Państwo przeczytać tutaj