Pomoc

  1. Czy jest możliwość odbioru zakupu w siedzibie firmy ExtraKlocki.pl ?
    Odbiór osobisty jest możliwy w sklepie YellowHead przy ul. Karolewskiej 25 w Łodzi wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu odbioru.

  2. Jakie są koszty dostawy paczki ?
    Koszty dostawy zależą od rodzaju dostawy i metod płatności. Zapraszamy do części strony poświęconej dostawom i płatnościom.

  3. Jakie są formy płatności za zakupiony towar ?
    W sklepie oferowane są 3 metody płatności: Szybkie płatności/Karta kredytowa oraz płatność przy odbiorze.

  4. Czy oferują Państwo rabaty dla stałych Klientów ?
    Oczywiście - zachęcamy do zapoznania się naszym Programem lojalnościowym

  5. Jaki jest termin realizacji zamówienia ?
    Towar dostępny w magazynie jest wysyłany w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia płatności (lub złożenia zamówienia dla formy pobraniowej). Towar dostępny u dystrybutorów jest wysyłany w ciągu 3-5 dni o ile będzie on nadal dostępny. W przypadku braku dostępności Klient zostanie powiadomiony o tym fakcie telefonicznie.

  6. Czy mogę dokonać poprawki w zamówieniu lub dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia ?
    Zmiany w zamówieniu należy dokonywać w dniu złożenia do godziny 14, lub go godziny 8 dnia następnego w przypadku zamówienia po godzinie 18 za pomocą maila lub telefonicznie pod numerem 503 189 042

  7. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych ?
    Należy zalogować się na swoje konto i w zakładce Moje konto/Moje dane nanieść odpowiednie zmiany

  8. Czy mogę oddać zakupiony produkt ?
    Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie czternastudni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Szczegóły zwrotu towaru znajdą Państwo w Regulaminie.

  9. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar ?
    Pieniądze za zwrócony towar są przelewane na rachunek z którego nastąpiła płatność w ciągu 14 dni. W przypadku płatności za pobraniem lub gotówką forma zwrotu jest każdorazowo ustalana z Klientem

  10. Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego ?
    Nie - towar należy zwrócić i złożyć kolejne zamówienie.

  11. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta ?
    Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.

  12. Nie mogę złożyć zamówienia w serwisie ponieważ nie posiadam loginu i hasła.
    Aby dokonać zakupu w sklepie ExtraKlocki.pl nie jest wymagana rejestracja. Można po prostu podać dane do wysyłki. Zachęcamy jednak do rejestracji - pozwala to na korzystanie z atrakcyjnego Programu Lojalnościowego.

  13. Czy przeprowadzone zakupy w serwisie ExtraKlocki.pl są bezpieczne ?
    Tak, połączenie w których podają Państwo swoje dane osobowe są szyfrowane, a dane dostępowe są trzymane w naszej bazie danych w formie zaszyfrowanej. Także płatności kartą kredytową odbywają się poprzez połączenie szyfrowane.

  14. Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić ?
    Prosimy najpierw skorzystać z opcji przypomnienia hasła. Jeśli to nie przyniesie skutku, prosimy o kontakt z BOK.

  15. Czy mogę wycofać złożone zamówienie ?
    Zamówienie można anulować tylko do momentu nadania. Po nadaniu przesyłki należy skorzystać z prawa zwrotu.

  16. Czy w ceny wliczony jest podatek VAT ?
    Tak wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto.

  17. Czy można dokonywać zamówień w sklepie ExtraKlocki w kawiarence internetowej ?
    Tak, ale zalecamy wylogowanie się po złożeniu zamówienia.

  18. Co mam zrobić, jeśli realizacja mojego zamówienia opóźnia się ?
    Każdy etap zamówienia jest monitowany za pomocą maila. Dodatkowo informacja o wysłaniu zamówienia jest wysyłana na podany numer telefonu komórkowego w formie SMSa. Jeśli jednak wysyłka zamówienia wykracza poza podane wyżej ramy czasowe zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego z BOK.

  19. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent ?
    Nie zapewniamy pakowania paczek w formie ozdobnej, ale na życzenie Klienta możemy wysłać towar przedpłacony na inny adres. Wystarczy go podać składając zamówienie.

  20. Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony ?
    Takie sytuacje praktycznie się nie zdarzają, dlatego, ze każda zabawka jest przez nas bardzo dokładnie i bezpiecznie pakowana. Jeśli jednak paczka przyjdzie uszkodzona, zalecamy spisać protokół uszkodzenia w obecności kuriera. Proszę pamiętać, że przesyłkę już opłaconą mogą Państwo otworzyć po pokwitowaniu w obecności kuriera i dokonać oględzin towaru. Oczywiście należy ten fakt zgłosić do naszej firmy. Nasz pracownik dołoży wszelkich starań, aby jak najszybciej wymienić uszkodzoną zabawkę na pełnowartościową rzecz.
     
  21. Jak postępować, jeśli w zamówionym zestawie brakuje elementów ?
    Fakt ten należy zgłosić do nas celem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej. Czasami zdarza się (choć bardzo rzadko), że w procesie pakowania pewne elementy nie znajdą się w pudełku. LEGO wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów uruchomiło specjalną stronę na której te elementy można samodzielnie zamówić do czego namawiamy, bo znacząco skraca to czas oczekiwania na brakujące klocki - a wiemy że dla dzieci czas płynie zdecydowanie szybciej :).



W naszej ofercie znajdziesz zabawki firm:

LEGO®
Askato
Schleich
MATTEL
Spin Master
Playmobil
FISHER PRICE
HASBRO
EPOCH
EPEE
Magic Box
VTECH
TREFL
Clementoni
Smoby
TOMY
Stnux
TM TOYS
2022 YellowHead, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Ta strona wykorzystuje pliki Cookies. Pozostanie na tej stronie powoduje akceptację tego faktu. Więcej o Cookies mogą Państwo przeczytać tutaj